Nykypäivän ostaminen haastaa logistiikan

KUVA | TEEMU HEIKKILÄ

Colligo-LogXellencen toimitusjohtaja Peter Klenbergin ja strategiajohtaja Jari Rinnekosken mukaan kustannustehokas elintarvikekauppa edellyttää uudistuksia logistiikkaan.

Automaatio ja integroidut järjestelmät ovat avainasemassa asiakaskokemuksen parantamisessa sekä kilpailukyvyn ylläpitämisessä verkkokaupan saralla.

TEKSTI | MARI KORHONEN

KUVA | TEEMU HEIKKILÄ

Ostokäyttäytymisen murros on tuonut uusia vaatimuksia yritysten logistisille ratkaisuille. Kuluttajien siirtymä kivijaloista verkkoon on moninkertaistanut kuljetettavien tavaravirtojen määrän, jolloin kuluttajajakelun hallinta ja kannattavuus edellyttävät varasto- ja keräilytoimintojen tehostamista. Collico-LogXellence vastaa verkkokaupan logistiikan kasvavaan kysyntään ja muuttuneisiin tarpeisiin tuomalla markkinoille uudenlaisia toimintamalleja vahvan toimiala- ja teknologiaosaamisensa pohjalta.

Dynaamisen ja kehityshakuisen yhtiön osaaminen ja kokemus näkyvät tuloksissa. Automaation ja joustavien järjestelmäratkaisujen avulla verkkokauppaa ja elintarvikelogistiikkaa kehittävän yhtiön kasvukäyrä on ollut kova. Viime vuoden aikana toimintojen yhteenlaskettu liikevaihto nousi viidestä miljoonasta kahteentoista miljoonaan euroon, kuluvana vuonna liikevaihdon arvioidaan ylittävän jo 20 miljoonaa euroa.

Haluatko kuulla lisää kumppanuuden tuomista mahdollisuuksista?